Objekt har lagts till

Få 20% rabatt!arrow_drop_up

Såhär fungerar prenumerationer hos oss


Såhär fungerar prenumerationer hos oss!

Prenumerationer förnyas automatiskt enligt ditt valda leveransintervall och produkterna levereras automatiskt efter varje lyckad förnyelse.
Om du t.ex. Vill få varan levererad varje månad så kommer systemet automatiskt att debitera ditt kreditkort varje månad och du kommer att få produkterna hem till dörren varje månad, utan att behöva göra beställningen själv!
Det bästa av allt är att du behåller ditt  billiga pris så länge du inte avslutar din prenumeration och du kan när som helst byta till andra schampon i framtiden utan att ditt pris förändras.

Välj enkelt paket och vilken leveransintervall som ni önskar 
och lägg sedan till i varukorgen.

Kan jag använda Klarna vid prenumeration?
Endast, Visa, Mastercard eller Maestro fungerar vid prenumeration.

Kan jag pausa eller avbryta en prenumeration?
Ja, självklart. Du kan pausa eller avbryta en prenumeration när du vill i kundportalen vilket framgår av bilden nedan. Kundportalen kan nås via den magiska länk som du fick i det e-postmeddelande som skickades till dig när du gjorde en första prenumerationsbeställning i butiken 

Om du saknar din magiska länk eller om du vill att vi ska hjälpa dig göra en ändring så kan du kontakta oss på support@grownatural.se
Hur kan jag hoppa över eller skjuta upp en debitering?
Du kan hoppa över eller skjuta upp avgiften i kundportalen. Varje schemalagd leverans har en knapp Hoppa över betalning bredvid sig, som du kan använda för att hoppa över avgiften. Du kan senarelägga debiteringen genom att klicka på knappen Senarelägg bredvid leveransdatumet.

Kan jag lägga till produkter i min prenumeration?
Självklart. Du kan lägga till produkter i din prenumeration i kundportalen. Klicka bara på knappen Redigera i produktkortet och redigera, ta bort eller lägg till produkter i din prenumeration. (Om du vill ha hjälp så kan du alltid kontakta oss på support@grownatural.se)

Vad händer om betalningen inte kan behandlas?
Om prenumerationen inte kan förnyas på grund av att en betalning inte kan behandlas kommer du att få ett e-postmeddelande med en länk där du säkert kan uppdatera din betalningsmetod.

Vid minsta fråga eller fundering så svarar vårt blixtsnabba team på support@grownatural.se